קורס פענוח ציורי ילדים

לימודי פיענוח ציורים
מסלול לימודים חוויתי

 

תדעו לזהות מצוקה של ילדים ותוכלו להתפתח ולהפוך מקצועיים יותר

קורס פענוח ציורי ילדים

ילדים הם חכמים ולא תמיד מדברים, בגילאים צעירים הם עדיין לא יודעים לדבר ולספר על מצוקה, תסכול, לחץ או חרדה.

ההורים, בתוך קריירה עמוסה ומרדף אחר מטלות יום יום, לא תמיד יודעים הכל בזמן אמת על הילד המתוק שלהם מה מטריד אותו ומה מלחיץ בגן או בבית הספר היסודי.
הורים לא תמיד מטפלים בקושי או בבעיה של הילד, יותר "קל" להם  להדחיק את הבעיה ולשרוד את היום יום.

כאשר לך יהיה כלי מהימן ואמין שיודע לחדור היישר לליבו של הילד, למחשבות שלו, לרגשות שלו, להבין באופן בלתי אמצעי מה הילד מגלה דרך הציור, תוכלי לתת מענה הרבה יותר מדויק למשפחה הנושאת אלייך עיניים בציפייה. 

ילדים פשוט מגלים לנו בציורים שלהם, חוויות טובות בחיים ופחות טובות כמו: משברים שחוו, מצוקה, תסכול, חרדה ואת תהיי שם מוכנה עם המיומנות שיש בידייך והכלי הקסום של פענוח ציורי ילדים לתוך הקליניקה שלך. 

בואי ללמוד על העולם הרגשי והפנימי של הילד, תלמדי לימודי פענוח ציורים שיקפיץ את הקריירה שלך ותרוויחי הרבה מעבר לשעות העבודה שלך.

האם ניתן להירשם מייד ללימודי פענוח ציורים? 

 

התשובה היא כן, בואי לשיחת ייעוץ ונבדוק ביחד מהם הצרכים שלך 

 

לימודי פענוח ציורי ילדים רוצים לדעת אם הילד בשל לכיתה א' - הציצו בציור

למי מיועד קורס פענוח ציורי ילדים?

מטפלות
באומנות

מטפלות רגשיות

גננות

מדריכות הורים

בעלי מקצוע נוספים בתחום הטיפול

לימודי פענוח ציורי ילדים רוצים לדעת אם הילד בשל לכיתה א' - הציצו בציור

כדי לתאם שיחה מלאי את הפרטים בטופס המצורף

על הקורס

מבנה הקורס

לימודי פענוח ציורים מאפשרים מסלול בוקר ומסלול ערב.
הלימודים כוללים 10 מפגשים, משך כל מפגש כשעתיים וחצי אקדמיות.
התכנים כוללי מצגות בעלות ערך רב בליווי של דוגמאות רבות מתוך עבודתי בשטח כמו: ציורי משפחה, ציורי דמות, בית, עץ, פגיעה מינית בילדים, אלימות, בשלות לכיתה א ועוד.

מסלול לימודים חוויתי

לומדים בקבוצה קטנה ואינטימית, מתבוננים במצגות הכוללות דוגמאות של ציורים רבים לזיהוי קשיים מצוקה פחדים. הרצאה דרך שיח פתוח ומענה לשאלות. חשוב לי שהתלמידים יקבלו תעודה של סיום קורס לימודי פענוח ציורים ולאחר מכן, ליווי צמוד כדי שיוכלו לחוות חווית הצלחה בתחילת דרכם.

דוגמה לדרך ההוראה בקורס לימודי פענוח ציורים

ואולי יש לך עוד שאלות:

קודם כל אני ממש לא פוסלת דרכים נוספות, רק שווה לזכור שילדים אלופים בלהסוות תחושות ורגשות שלהם, ושחווית כאן ועכשיו מאד חזקה אצלם. לדוגמא אם בקליניקה הם ירגישו בטוחים, לא תוכלי לדעת שיש מקומות כמו בית ספר או גן הילדים שבו הם אינם בטוחים. את הציורים את יכולה לראות גם לאחר שציירו אותם, להשוות מוטיבים חוזרים ולראות בקלות את התמונה הכוללת (כן בדיוק כמו אוסף של בדיקות רפואיות וצילומים שנותנים ביחד תמונה מאד מדויקת). הילד בעצם משליך על הציור את המחשבות, הרגשות והקשיים שלו.

חד משמעית כן, פענוח ציורים נותן לך את האפשרות לראות מה קורה כאן ועכשיו כשהילד מצייר אצלך בקליניקה, בנוסף לכך את יכולה לקבל ציורים נוספים שהילד צייר במקומות שונים בגן, בבית בתקופה האחרונה ולקבל תמונה רחבה שמאפשרת אבחון אמין, מעמיק, חד ומדויק.

ציורי ילדים נחקרו החל מראשית המאה ה-19 והם מבוססים מחקרים בארץ ובעולם.
קרמר (1980), קייס ודאלי (1993), ומלקיודי (2004) חקרו ציורי ילדים וגילו שהציור מאפשר לילד לבטא את כול מה שהוא חווה בעולם ואינו מבטא במילים. הממצאים במחקרים גילו שבתהליך הציור הילד חושף את מחשבותיו, רגשותיו ועולמו הפנימי.

כמו כל נושא, כל אחד בוחר את רמת המיומנות ורמת המומחיות שהוא בוחר להיות בהם. הידע שזמין ביוטיוב יכול מאד לעזור להורים כדי לזהות סימני אזהרה שיגרמו לפנות לטיפול או אבחון פרטני לדוגמא הטיפול שאת נותנת בקליניקה שלך. איש המקצוע מאבחן את מכלול הציור כולו  (סגנון, קו, מלאות, ארגון הדף ועוד), מפענח ציורים שונים כדי לזהות מוטיבים חוזרים בציורים, ונותן מענה מקצועי שלם, בשונה מלמידה דרך סרטוני יוטיוב שלא באמת מספקים אבחון מקצועי.

*תלמדי כלי שיסייע לך לזהות ולאבחן מצוקה אצל ילדים
*תלמדי בקבוצה קטנה ואינטימית שתענה לך באופן אישי
*תקבלי הרצאות מוקלטות 
*תקבלי יעוץ והדרכה למשך חצי שנה ללא עלות נוספת
*תקבלי תעודה בסיום קורס פענוח ציורים

אכן, נפתח לי צוהר להסתכלות מנקודות מבט חדשות ונוספות לתוך נפשו של ילד, הלימודים הועברו בצורה מקצועית, ומעמיקה, נעימה ואכפתית. הרחבת את הידע שלי. תודה על שיפור והעמקת ארגז הכלים המקצועי והאישי לדרכיי טיפול בילדים. פתחת בפניי עולם חדש אחר שונה על הסתכלות לתוך נפשו של ילד, על התנהגותו ומאווייו הכמוסים. היה לי מסע מרתק מרחיב אופקים, למדתי שפה חדשה שאינה ורבלית. הצלחתי בהדרכתך " לצאת מן הקופסה ". להביט על נפשם ודרך התנהגותם של ילדים בעזרת פענוח ציורים. בהוקרה והערכה"
לאה ברוך זקהיים

הקורס היה ממוקד וחשוב מאוד, לאנשי טיפול וחינוך! בחרתי ללמוד את הקורס אצלך בגלל שהקורס שהצגת בפני ממוקד ותמציתי. בנוסף, הקורס נתן הסתכלות מעמיקה יותר ומקצועית, לראות ולהבין ציור בלי לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא להבין בעצמי! לפתור דילמות, קשיים ממקום של הסתכלות אחרת על ילדים בסיכון במסגרת עבודתי או כאשר עולה קושי לגבי ילדים שמגיעים לטיפול. ממליצה מאוד להורים ולכל מי שרוצה להבין יותר ולהעמיק, למי שאוהב ציורי ילדים, ובמיוחד לאנשי טיפול.
שמרית רוזנברג

 

נפתח לי צוהר להסתכלות מנקודות מבט חדשות ונוספות לתוך נפשו של ילד, הלימודים הועברו בצורה מקצועית, ומעמיקה, נעימה ואכפתית. תודה על העמקת ארגז הכלים המקצועי והאישי לטיפול בילדים. פתחת בפניי עולם חדש אחר שונה על הסתכלות לתוך נפשו של הילד. היה לי מסע מרתק מרחיב אופקים, למדתי שפה חדשה שאינה ורבלית. הצלחתי " לצאת מן הקופסה ". להביט על נפשם ודרך התנהגותם של ילדים בעזרת פענוח ציורים. בהוקרה והערכה"
לאה ברוך זקהיים

הקורס היה ממוקד וחשוב מאוד, לאנשי טיפול וחינוך! בחרתי ללמוד את הקורס אצלך, הצגת בפני ערך ממוקד ותמציתי. הקורס נתן הסתכלות מעמיקה ומקצועית, לראות ולהבין ציור בלי לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא להבין קשיים על ילדים בסיכון במסגרת עבודתי, כאשר עולה קושי לגבי ילדים שמגיעים לטיפול. ממליצה מאוד לכל מי שרוצה להבין ציורי ילדים, במיוחד מדריכות הורים, גננות ואנשי טיפול.
שמרית רוזנרג

דלית יחיאלי – מנחת הורים

ד"ר מיקה קופלר, מרצה מקצועית, מעשירה, ייחודית בתחומה ובעלת ידע נרחב העבירה את קורס פענוח ציורים בצורה מרתקת וחווייתית בצורה ראויה לשבח. המפגשים בקורס העשירו את עולמן המקצועי של המשתלמות, נגעו ישירות לעבודתן ותרמו להתפתחותן המקצועית. בעזרת ציורים הנגישה מיקה למשתלמות ידע וכלים דרכם ניתן ללמוד על עולמם הרגשי של ילדים. מיקה יוצרת קשרים טובים עם המשתלמות תוך שילוב ידע תיאורטי ויישום בשטח. ממליצה בחום על מיקה כאדם וכמרצה."
אירית ישראלית מנהלת מכללת עתיד קרית מוצקין

דלית יחיאלי – מנחת הורים

ד"ר מיקה קופלר, מרצה מקצועית, מעשירה, ייחודית בתחומה ובעלת ידע נרחב העבירה את קורס פענוח ציורים בצורה מרתקת וחווייתית בצורה ראויה לשבח. המפגשים בקורס העשירו את עולמן המקצועי של המשתלמות, ותרמו להתפתחותן המקצועית. מיקה הקנתה למשתלמות ידע וכלים דרכם ניתן ללמוד על עולמם הרגשי של ילדים. יוצרת קשרים טובים, תוך שילוב ידע תיאורטי ויישום בשטח. ממליצה בחום על מיקה כאדם וכמרצה."
אירית ישראלית מנהלת מכללת עתיד קרית מוצקין

קורס אבחון ציורי ילדים

קצת עלי

קורס אבחון ציורי ילדים
ד"ר מיקה קופלר | פענוח ציורי ילדים
ד"ר מיקה קופלר | פענוח ציורי ילדים

נעים להכיר, הסיפור שלי מתחיל לאחר כתיבת הדוקטורט בתחום החינוך והפילוסופיה, כשלמדתי פענוח ציורי ילדים. הבנתי שזו שפה בה ילדים מספרים לנו על החוויות שלהם ממקום רגשי ועל כך אני מרצה בהרצאות, סדנאות ולימודי פענוח ציורי ילדים שמועבר באופן פרונטלי וגם באוןליין.
חלק חשוב בעבודתי, הוא להעניק ידע לאנשי מקצוע שעובדים במערכת החינוך עם ילדים בגילאי 3-12, מטפלים רגשיים ומאמנים לילדים ומתבגרים. במסגרת הלימודים אני מציגה הרבה דוגמאות מרתקות מתחום עבודתי במגוון נושאים: ציורי בית, עץ, דמות אדם, ציורי משפחה, כישורים חברתיים, בשלות לכיתה א', אלימות ועוד.

כאשת מקצוע חשוב לי להעניק ללומדים את הידע שצברתי מניסיון של יותר מ-15 שנה וללמד צעד אחר צעד איך לזהות קשיים ולהעצים ילדים בזמן שהם זקוקים לכך. 

בנוסף, תקבלו ליווי צמוד ומקצועי כדי שתחוו הצלחות בראשית צעדיכם הראשונים. 

נשמע מעולה אני רוצה להצטרף

כל הזכויות שמורות לד"ר מיקה קופלר 052-6522277 ©

בניה: איל פור פרסום בגוגל | עיצוב: Meutzevet

דילוג לתוכן